MAC Brunnette Blonde Redhead and Cream Team Collections

Dün Taksim MAC’teki özel BBR tanıtımındaydık.. BBR koleksiyonunun resmi satışı Türkiye’de bu pazartesi başlayacak bu arada, MAC’lere uğramanızı tavsiye ederim, bayağı büyükçe bir koleksiyon, her telden var yani 😛 Yorgun ve uykusuz olmama rağmen Ebvata ve Caramel‘ciğime söz verdiğim için gitmemek gibi bir eşeklik yapmadım, zaten öncedeki sabıkalarımı düşününce iki elim kanda olsa gidecem modundaydım :))) Gerçi bütün gece çalışıp sabahladığım halde işlerimi 11’den önce bitiremediğimden yine de kısmen ekmiş oldum ama affettiler sanıyorum :Ppp O kadar yorgunluğun üstüne bir de saatlerce yol gidince iyice yorgun düşen bünye grip mikroplarına daha fazla karşı koyamadı haliyle :))) Dün akşamdan bu saate kadar yataktan doğru dürüst kalkamadım, aldıklarımı daha poşetinden çıkarmamıştım bile.. Resimleri de şimdi çektim, düşünün yani ne kadar hastayım *kendini acındır* heheh..

BBR’den diğer blogta almayı planladıklarımı listelemiştim.. Bir kere daha online alma gafletinde bulunmadığım için kendimi takdir ettim, listemdekileri kendime yakıştıramadım çünkü.. Resim ve gerçek duruşu (ve de herkeste duruşu) çok farklı olabiliyor bazı ürünlerin..

Resimde gördüklerinizden Sweetie (lustre) ruj ve Graphblack technakohl kalem sürekli satılan ürünler, Shy Girl (cremesheen) ruj ise Cream Team koleksiyonundan ve koleksiyon bittiğinde kalıcı olacak ürünlerden bir tanesi. Toplu resimdeki gibi koyu değil, bu resimdeki gibi açık, nude bir renk, nude renklere karşı zaafım var zaten 🙂 Sweetie ise tam dudak rengimde, tatlı bir pembe 🙂

Red Devil, Live and Dye, Peroxide ve Melt in your mouth.. Live and Dye ve Peroxide’ı güya almayacaktım ama dayanamadım 🙁 Melt in your mouth da cremesheen glosslardan, onu da almayı düşünmüyordum açık söyliyim, renklerini belli etmiyorlar, benim sevdiğim gloss tarzu değil, çok sürünce de akıyormuş yanlardan heheh.. Diğerleri hiç belli olmicak gibiydi de fena durmadı bu renk, böyle bir toz pembem yoktu benim, önceki Creme Sheen ruj koleksiyonundan Speed Dial ile kullanırım diye düşündüm amd 36 TL eder mi etmez mi orası tartışılır.. Gerçek bir MAC koleksiyoncusu değilseniz tavsiye etmem ben. Onun yerine 2009 mayıs ayında çıkacak olan Double Dazzle Collection ile gelecek olan birbirinden güzel 18 dazzleglassa kendinizi (paranızı) saklayın bence 😉

Son olarak da blog ve forum camialarından ilgi görmeyen ama benim bayıldığım BBR farları; French cuff, Flip ve Arctic Grey 🙂 Hastalığı atlatıp deneme yapmak için sabırsızlanıyorum, özellikle French Cuff mükemmel görünüyor gözüme.

Marjo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAC Brunnette Blonde Redhead and Cream Team Collections” üzerine 7 düşünce

  • 13 Şubat 2009 tarihinde, saat 23:03
    Kalıcı bağlantı

    Ben de bekliyorum gözlerinde o farları,dudaklarında o rujları-glossları görmeyi.Farlarını depotlayayım mı abla?:))

    Yanıtla
  • 13 Şubat 2009 tarihinde, saat 23:08
    Kalıcı bağlantı

    ahahahah arkayı depotlayalım beyler 😛 valla ebrucum ciddi ciddi düşünüyorum depotlamayı, girişelim bi şekilde 🙂

    sağol caramelcim, ay hastalıktan okumadan gönderdim bir sürü de yazım yanlışı yapmışım, ibret olsun diye düzeltmicem 🙁

    Yanıtla
  • 14 Şubat 2009 tarihinde, saat 00:34
    Kalıcı bağlantı

    marjocum oncelikle gecmis olsun, cok guzel seyler secmissin gule gule kullan. bu arada blogumda snein icin bir sey var, goz atar misin:)?

    Yanıtla
  • 16 Şubat 2009 tarihinde, saat 17:21
    Kalıcı bağlantı

    ay möarjocum hepsi birvbirinden güzel. renk seçimlerinde çok benzeşiyoruz seninle. ben daha fırsat bulup çıkamadım bir mac turuna. gloss’ların görüntüleri bi harika…mutlu günlerde kullan tatlım

    Yanıtla
  • 17 Şubat 2009 tarihinde, saat 22:07
    Kalıcı bağlantı

    teşekkür ederim c-bell’cim, mac turuna çıkmadan önce hangi renklerden düşünüyorsun sana isim de verebilirim, oraya gittiğinde özellikle bakarsın, liste ile gitmezsem başım dönüyor benim mac’te 🙂

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir