MAC Creme Team, Well Defined & Lightful


Bilindiği gibi MAC‘in yeni koleksiyonları Cream Team ve Well-Defined 5 Şubatta ABD’de satılmaya başlanacak. Ancak bir süredir uygulanan gelenek bozulmadı ve MAC, mağazalarda satıştan önce online satışa başladı kendi sitesi üzerinden. Ne güzel online satışı var, ben de alırım diyenlere ufak bir hatırlatma; maccosmetics.com adresinden sadece ABD ve Kanada’ya gönderim yapılmakta şu anda. Bu arada siteye giren birçok kişi (belki de hepsi; ben dahil) Lightful adında bir koleksiyon daha görünce dumur oldu 🙂 Ne alaka olduğunu anlamış değilim, zaten hakkında hiçbir bilgi de yoktu öncesinden. Tek bildiğim Lightful koleksiyonundaki bazı ürünlerin Asya pazarında satılmakta olduğu ve geçen sene de benzer ürünlerin böyle habersizce sunulduğu :). 

Bazı MAC ürünleri Asyalı kadınların ihtiyaçlarına/isteklerine göre özel yapıldığından Asya pazarından başka yerde satılmıyor ama bazı güzel ürünler var ki bence MAC onları tüm dünyada satışa sunarsa bayağı güzel satış yapar. Bana kalsa ben neler yapardım eheh.. Yok yahu iyi ki de bana kalmış değil, benden hiiiiiç ticaret insanı olmaz, özellikle kozmetik alanında. Bu işlerin raconu var, ince ayarı var, osu var busu var ohoo-o… Kendimi MAC’in yönetim kurulunda, elleri belinde çemkirirken hayal ediyorum.. “Kardeşim peynir ekmek gibi satıyo bu dazzleglass’lar onları bi’ kalıcı seriye ekleyelim, o mavi comed blue var ya, o çok tuttu bak onun yeşilini de yapalım, turkuazını da yapalım, listeye yazın. Anacım kim yaptı o cremesheen glossları, Allah canını almasın ne biçim renksiz olmuş, ona renk ekle bakiyim. Aaaayy bayılcam bu şimdi (bayılma efekti ile el alna götürülerek) hale bak mis gibi web sitesi vardı janjanlı site yapıcam diye ne hale getirmişsiniz. Çabuk bana eli yüzü düzgün bi site yapın gelin! Pigment kutusu çok büyük onu 3’e fiyatını 5’e bölün (eheheh) ucuz ucuz satın millet pigment alsın, sürümden kazanırız :D” 2 günde batırırım koskoca MAC’i, o utançla bir daha kimsenin yüzüne bakamam Allah korusun 😛

Ehem.. Konuya dönecek olur isek, yeni koleksiyonlar Creme Team, Lightful ve Well-Defined çıkmış olup maccosmetics.com adresinde satılmaktadır; 5 Şubat’ta ABD’de mağazalarda satılacaktır. ABD’de çıkacak koleksiyonların satışa sunulma tarihleri aylar öncesinden belli olmasına karşın Türkiye’de bu konuyla ilgili bilgiler maksimum 1-2 hafta önce müşterilere haber verilmektedir, bu da bence Türkiye’de MAC yönetiminin müşterisine gösterdiği saygının! en büyük kanıtıdır. Malesef. (Bir başka kanıt için, bkz. MAC Koleksiyonlarının ABD’den 1.5-2 ay sonra Türkiye’de satışa çıkması) Koleksiyonlarla ilgili detayları MAC’in sitesinden veya Specktra.net‘ten bulabilirsiniz.

Marjo

color collection/image credit: Specktra.net
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAC Creme Team, Well Defined & Lightful” üzerine 4 düşünce

  • 04 Şubat 2009 tarihinde, saat 00:47
    Kalıcı bağlantı

    Fondoteni nasilsa sen dener anlatirsin diye ben hic evlatcagizimi alisveris merkezlerine hapsetmiyim:) guzelse aliriz. Creme teamden hicbisey almam sanirim. Sen alacak misin?

    Yanıtla
  • 04 Şubat 2009 tarihinde, saat 09:30
    Kalıcı bağlantı

    Eheh aynen öyle, fondoteni kesin denerim 🙂 Cream team’den gloss namına bir şey almayı planlamıyorum, almaya çalışırsam beni engelle dedim hatta Ebvata’ya 😛 Ama rujlardan 1-2 tane beğendim, özellikle lickable çok tatlı bir pembe. :)))

    Yanıtla
  • 04 Şubat 2009 tarihinde, saat 09:51
    Kalıcı bağlantı

    pigmenti 3’e fıyatı 5′ bolceklermıs ahahahahahah 🙂 seni deli, çok güldüm yaa

    hepımız elımız belımızde cemkırelım nolurrrrr 🙂
    goruntuyu hayal et, evet evet aynen ole ahahahahahahahah 🙂

    Yanıtla
  • 04 Şubat 2009 tarihinde, saat 10:55
    Kalıcı bağlantı

    Ticaret kadını Marjo paragrafı beni benden aldı:)))) Birlikte MAC e gidersek canla başla giricem glosslarla arana,söz!

    Yanıtla

caramel macchiato için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir