Home » Makyaj - Kozmetik / Makeup » Şu anda ne kullanıyorum?

Şu anda ne kullanıyorum?

Kahvelerin en tatlısı Caramel Macchiato hangi ürünleri kullandığını anlatmış yazısında, sonuna da siz ne kullanıyorsunuz diye eklemiş.. Hemmeeennn cevap vereyim :)))

SAÇ

Şampuan: Avon 2-in-1 Healthy Shine (3. şişem sanırım, seviyorum bu şampuanı)
Saç kremi: Avon’un kışa özel çıkardığı serinin kremi
Saç maskesi: Avon’un ince ve güçsüz saçlar için serumu (4 tüpten 3’ü bitti bugün itibariyle, herhangi bir değişiklik fark etmedim güçlenme anlamında ama saçım yumuşacık oldu, güzel bi’ his)
Saç bakım: Avon Düzleştirici Balm (John Freida düzleştiriciyi kullanamadım, Avon’un düzleştirici balmını daha çok sevmiştim, K3’ten alıcam yine.. Bu arada saçla ilgili ne çok şey almışım Avondan 😛 )
Saç spreyi: Avon Tahitian hair mist.. (Kokusu kalıcı değil, 2 koca şişe aldığım için arada sırada sıkıyorum, rüzgarla spreyin kokusu almak güzel)

VÜCUT

Duş jeli: Yves Rocher hindistancevizli duş kremi
Vücut peelingi: The Body Shop papayalı peeling (Bir gün dayanamayıp yalamaktan korkuyorum)
Vücut nemlendiricisi: Hem nemlendirici hem sıkılaştırıcı; Nivea My Sillhouette (Q10 daha güzeldi)
Deodorant: Nivea Double Wear roll-on.. (Bittikçe aldığım, bayıldığım bir roll-on)

YÜZ

Temizleyici: Lancome Gel Eclat
Makyaj temizleyici: MAC Cleanse Off Oil, MAC ve Nivea yüz temizleme mendilleri, Nivea suya dayanıklı makyaj temizleme kremi
Peeling: MAC Microfine Refinisher
Maske: Ev yapımı mis gibi aspirin maskesi eheh ve Avon’dan çamur maskesi
Makyaj bazı: Kullanmıyorum :/
Nemlendirici: Lancome Hydrazen Neurocalm ve Elizabeth Arden Good Night’s Sleep gece kremi
Göz kremi: Malesef hala karar veremedim, aylardır kullanmıyorum 🙁
Tonik: Lancome Tonique Eclat
Fondoten: Hangi birini yazayım eheh bu aralar, MAC Face&Body;, MAC Studio Tech, MAC Mineralize Loose Foundation
Kapatıcı: MAC Select Moisturecover
Pudra: MAC Mineralize Skin Finish Duo
Allık: Lancome Blush Subtil Rose Boise
Bronzer: Lancome Star Bronzer
Highlighter: Golden Rose Far #03 (Evet pudra değil far 😛 )
Kaş farı: MAC Brow Shader
Far bazı: MAC Bare study (Far sürersem, ki genelde sürmem)
Far: Çok sık far kullanmıyorum, kullanırsam hafif renkleri tercih ederim, örneğin MAC Duo Mineral Far; Love connection
Eyeliner: MAC Fluidline Blacktrack
Kirpik Kıvırıcı: MAC
Maskara bazı: Lancome Cils Booster XL
Maskara: Chanel Inimitable
Ruj: Bu ara lip balmlara sardım, Watson’s Magic Lip Balm (Turuncu renkli olan, şeffaf duruyor) ve MAC Bare slimshine.
Gloss: Avon Care’den jojobalı sheer lipgloss (Çok güzel bu gloss yeni takıntım yumuşacık yapıyor, indirime girsin stok yapıcam, 10’larca 100’lerce almak istiyorum) ve Barbara Bort Shiny Lips #28
Oje: Sally Hansen tırnak güçlendirici
Marjo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tags:

5 Responses to Şu anda ne kullanıyorum?

  1. Aspirin maskesi mi?
    bir de Q10 aldirttin bana duruyor oylee keske bi gaz gelipkullansam 2-3 kere anca kullandim 🙁
    gaz ver bana nolurr 🙂

  2. Aaa atlamışım bu mesajı serrose’cum afedersin :((( evet siyah noktalar ve gözenekler için aspirin maskesi var çok güzel, aspirinin içindeki salisilik asit yüzünden iyi geliyormuş.. normal boy aspirini alıp eziyorsun, 1-2 damla limon suyu ile karıştırıp yüzüne sürüyorsun, 10 dk sonra yıkıyorsun gerçekten fark ediyor 😉 ay mutlaka yap, hemen yap, çok memnun kalıcaksın, bayılacaksın :Pppp (Gaz vermeye çalıştım ama işe yaradı mı bilmiyorum 😛 )

  3. aspırın maskesını sormaya geldım yorumlara 🙂 serrosecım benden once davranmıs 🙂

    aklıma yattı valla, gaz işe yaradı goruyorsun marjomm.. hakkatten cok ıyı gelıyo mu yahu? hemen yapayımmm

  4. :)) gerçekten işe yarıyor caramelcim, siyah noktaların ufaldığını hissediyorum ben.. en son yıkama aşamasında yüzünden ovalayarak çıkarırsan peeling etkisi de olur :)) salıncakta iki kişinin blogunda da var bir maske tarifi onda limon suyu yerine sıcak su var :)))

    http://www.salincaktaikikisi.com/2008/06/aspirin-maskesi.html

  5. Şimdi de yapsana şu an ne kullanıyorum dan meraktayım.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*