Home » Makyaj - Kozmetik / Makeup » Avon K7′de Neler Var :)

Avon K7′de Neler Var :)

AVON’un K5’i (kampanya 5’i) 15 Mayıs’a kadar devam edecek, ardından K6 başlayacak.. K6’nın kataloğu ve panoraması çoktan temsilcilerin eline geçti 🙂 K5’ten sadece şampuan bir de Jet Femme EDT aldım ama hiç kalıcı değil, hakkında konuşmak bile istemiyorum :/ K6’da gerçekten güzel şeyler var, Pur Blanca kokusunu çok seviyorum onun serinletici sprey gibi bi şeyi çıkıyor, ondan alırım büyük ihtimalle. Güneş kremleri de K6’da satışa sunuluyor, onlardan da almak istiyorum, geçen yaz kullanıp çok memnun kalmıştım, hatta bir ara otobronzanını çok aramıştım AVON’un.. Keşke kışın da otobronzan satsalar.. İnsanların kışın daha çok ihtiyacı var bence.


K7’de çıkacak bazı ürünlerin örnek resimleri geldi panoramada.. Denim koleksiyonuna bayıldım. Mavi rengi seven, üstünde taşıyabilen bir insan değilim ama şöyle kotumu giyip mavi oje süresim geldi. Koyu mavi oje resmen beni al diyor. Kalemlere de bayıldım, açık renkli olanı MAC’in bir mavi kalemine benzettim (daha yakından görmeden 😛 ).. Uzun zamandır kozmetik namına bir oje bile almadığım için mi bu kadar beğendim acaba :S Siz ne dersiniz?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tags: ,

8 Responses to Avon K7′de Neler Var :)

  1. Marjo ne güzel olmuş burası.. Avon kot satıyor mu yahu 😛

  2. Teşekkürler Edacım :)) Heheh K7’de pareo, terlik filan var, ben de çok şaşırdım 😛

  3. Başlığa ithafen;
    Kırık saç uçları için onarıcı serum 4.95 daha ne olsuuuunnn. 😀

  4. Ayy şu kırık saç uçları için olan serumu o kadar övüyosunuz ki alıcam o olacak en sonunda :Pppp

  5. Marjo’cm o koyu mavi ojeeee beni benden almış bulunduuuu 😛 kampanya 6 bitsin istiyorum şu dakikada!! paylaşım için teşekkürlerr :**

  6. eee sen bize düzleştirici balm aldırdın marjom, sıra sende valla al bi kırık saç uçları için onarıcı serum.. Alıp kullandıktan sonra, bloguna beğendiğine dair yazı yazmazsan adım Roxana değil. 😀

  7. 😀 Rojeacım bugün bitiyo galiba, ben de alıcam onu kesin. 😉

    Roxana, yaaa sorma haklısın 😛 Hak ettim ben :Ppp Bu kadar iddialı konuştuğuna göre kesin beğenicem ben de 😀 Ay çok heyecan yaptım 😀 k6 çıkar çıkmaz sipariş vercem 😀

  8. ya k7 panoramayi yayinlasaniz olur mu?

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*