NOTD, Avon Classic Fit Oje

Selam herkese! Avon Classic Fit göz kalemini yazdığım günden beri ojesiyle ilgili o kadar çok istek geldi ki.. Daha önce yazamadığım için çok vicdan azabı çektim sayenizde 😛 Malum yurtdışına çıkacaktım, ojemi yanıma aldım sürer sürmez resim çekebilmek için 🙂 Görev aşkı başka bi’ şey 😛 Bugün de ojemi sürdüm güzel güzel, kurumasını beklerken çalan telefon ve akabinde telefona çarpılan tırnaklar ile bütün emeğim boşa gitti. Zaten Corrector pen’imi yanıma almamışım, abartmıyorum düzgün olsun diye 45 dakika filan uğraştım ojeyle. O kadar sinir oldum ki. http://www.emocutez.com

Benden önce bu odada kalan kişinin bir sürü arkadaşı varmış anladığım kadarıyla. Üstün zekalı arkadaşımız giderken hiçbirine haber vermemiş.. Sürekli arayıp onu soruyorlar, artık bana fenalık geldi. Bir de garipler ki, şaka yapıyorum sanıyorlar.. Klasik telefon konuşmam şöyle; hayır burda yok, burda yok dedim yok o burda, hayır gelmicek, hayır şu anda burda yok değil artık burda yok, kalmıyor bu odada, nerde bilmiyorum ben yeni geldim, YAAA NE BİLEYİM NERDE, SİNİR ETME BENİ, BİR DAHA ARAYIP RAHATSIZ ETME! 😛 Ses tonu giderek artıyor ama valla laf anlatamıyorum başka türlü kapatmıyorlar 😛

Ojeye dönecek olursak 😛 Ne base coat ne de corrector pen almadığım için bu garip NOTD resmini çektim mecburen. Bir 45 dakika daha oje sürmeyle uğraşamayacağım 🙁 Rengi oldukça yoğun, çok güzel bir lacivert, parlak, 1 katı bile renk veriyor ama 2 kat şahane duruyor.. Kalıcılığı konusunda bir fikrim yok malesef, klasik Avon kalıcılığında olabilir.. Kuruması biraz zaman alıyor, bende Color Trend Ice Champink oje var mesela, o çok çabuk kuruyor, ayrıca son derece dayanıklı. İkisi arasında açık farkla Color Trend ojeler önde diyebilirim.. Yalnız bu ojeyi “base coat” olmadan kullanmayın bence.. Ben yanıma almadığım için şeffaf bir oje kullandım ama sildikten sonra hafif bir mavilik kaldı. Çok bariz belirgin değil ama benim için çok rahatsız edici. 🙁 Fiyatı sanırım 6 TL civarı. 5 üzerinden en fazla 3 verebilirim bu ojeye.. Ancak renginin ve duruşunun güzelliğinden. Kalıcılığını bilemiyorum ama çabuk kurumuyor, onu gördüm 😛 Yine de zaman yoksa oje kurutucu sprey ile kullanılabilir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NOTD, Avon Classic Fit Oje” üzerine 15 düşünce

  • 06 Haziran 2009 tarihinde, saat 17:01
    Kalıcı bağlantı

    fotoğraf için çok teşekkürler:) ben de sipariş vermeyi düşünüyorum ama buna benzer flormar ve golden rose ojelerim var sedefli lacivert değer mi değmez mi diye kararsız kaldım :/ ya da diğer rengi nasıldır acaba?

    Yanıtla
  • 06 Haziran 2009 tarihinde, saat 21:58
    Kalıcı bağlantı

    Gecen yildan beri bu tonda lacivert oje ariyorum. Chanelin mavisine baktim cok siyaha donuktu almadim. Bu harikaymis ama Avon nerden bulcam, yazin geldigimde bi avon saticisi arastiriyim bari. Bir de opi'da gordum bu ton, onu da alasim var cok fena.

    Yanıtla
  • 06 Haziran 2009 tarihinde, saat 21:59
    Kalıcı bağlantı

    Özge, umarım işine yaramıştır 🙂 Diğer renk daha açık, o da çok güzel görünüyor ama bilmiyorum bir tane lacivert varken diğerini ne kadar sık kullanırsın.. Hatta elinde başka marka varken bunu alsan bile bitirmezsin eminim, çok sık kullanacağım bir renk değil, en azından benim yani 😛 Bence benzeri varsa alma, daha gerekli başka bir şey al 😉

    Moonishcim bence de güzel renk ama ben Sally Hansen parlatıcı ile daha mutluyum galiba 😛 Ben de merak ediyorum, postadan bir haber yok malesef 🙁

    Yanıtla
  • 06 Haziran 2009 tarihinde, saat 23:23
    Kalıcı bağlantı

    Marjocum rengi çok güzelmiş, üstüne sarı süsler yapasım geldi, fenerli olsun diye :))
    sevgilerr

    Yanıtla
  • 06 Haziran 2009 tarihinde, saat 23:45
    Kalıcı bağlantı

    işime yaradı yaramaz olur mu:) tekrar teşekkür ederim sanırım bundan vazgeçtim gibi ben çok oje kullanan biriyim nadir olarak bitirdiğim olur şu an hiç abartmıyorum bi 80 tane falan ojem vardır:) artık birçok renk olduğu için farklı tonlar arıyorum ama sanırım buna çok benzer renkler var elimde:) belki sedefsiz olsaydı düşünürdüm ama yine de güzel tabi ben de kullanıyorum daha beter maviler bile kullanıyorum:)bence sana da yakışmış gayet ellerin beyaz sık sık kullanabilirsin:)

    Yanıtla
  • 07 Haziran 2009 tarihinde, saat 09:02
    Kalıcı bağlantı

    Eda'cım fikir verdin bana 😛 Ben de nazar boncuğu yapayım öyleyse 😛

    Özge'cim haklısın o halde almana gerçekten gerek yok. Bende benzer renkler yok, aslında geçen haftalarda eskiyen tüm ojelerimi attım, 10-15 tane kaldı, tırnak kuvvetlendirici ve şeffaftan başka renk fazla kullanmıyorum ben, ellerim tüm gün eldiven içinde, bir de oje olunca tırnaklar nefes almıyor gibi geliyor bana. zaten eldiven içinde kaldığından oje uzun dayanmıyor bana, sabah sür akşam sil oluyor.. yalnız bu lacivert sedefli değil, mat (yani içinde sim yok) ve parlak 😉

    Yanıtla
  • 07 Haziran 2009 tarihinde, saat 13:31
    Kalıcı bağlantı

    Oyyy renge bak!Flormar 99 numaram vardı bir yerlerde,metalik lacivert
    bulayım şunu aşka geldim:))

    Yanıtla
  • 07 Haziran 2009 tarihinde, saat 14:15
    Kalıcı bağlantı

    Marjooo nereye gittin sen yaw ben kaçırmışım o detayı?? :S 🙂
    Ojenin rengi güzelmiş de o kuruma detayı beni soğutan şey oldu işte..
    Takıntılıyım, illa ojem çabuk kuruyacak.. Yarım saat müddet veriyorum en fazla, kurudu kurudu, kurumadı bitmiştir lol 😀

    Yanıtla
  • 07 Haziran 2009 tarihinde, saat 22:49
    Kalıcı bağlantı

    parlak diyince ben de sedefli sandım o zaman alabilirim:) sedefsiz simsiz ışıltısız lacivert severim teşekkür ederim:) az kalsın vazgeçiyordum:)

    Yanıtla
  • 14 Haziran 2009 tarihinde, saat 11:37
    Kalıcı bağlantı

    Flormar 99 muuu bulunca göster ebvata merak ettim 😛

    Shopaholic'cim, o kadar geç cevap yazıyorum ki resmen utandım 🙁 Ben tez konumla ilgili araştırma yapmak için yaz boyu Avusturya'da kalıp burdaki üniversitede çalışacağım. Hem kendi deneylerimi yapıcam burda hem de yeni teknikler öğrenicem.

    Özge'cim sedefsiz, simsiz, ama cam gibi parlak bir lacivert.. Bazsız sürmeye bir daha cesaret edebilirsem veya baz alırsam tekrar resim eklerim 😉

    Mine'nin takıları teşekkürler, ya az malzeme getireyim yanımda derken hiçbir şey almamışım nerdeyse. Sephora'nın top coat'unu artık Türkiye'den alırım, galiba burada sephora yok 🙁

    Yanıtla
  • 14 Haziran 2009 tarihinde, saat 14:59
    Kalıcı bağlantı

    Marjocum çok teşekkürler bu ojeyi merak edenlerden biri de bendim. Sally Hansen Ojeleri kadar aşk duymasam da Avon Ojelerini seviyorum ve bozulmuyorlar 1 sane sonra bile hala aynı akıcılıkta kalıyorlar macun gibi uzamıyor

    Yanıtla
  • 24 Haziran 2011 tarihinde, saat 19:02
    Kalıcı bağlantı

    Sadece bu başlık altında değil aslında bir çok konuda yararlı ve kullanışlı dökümanları bu web sitesinde görmek mümkün. Sitenizdeki tüm gelişmeleri yakından izliyoruz kaliteli bir site emeği geçen ekibinize teşekkürler.

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir