Pembe Rujlar :)

Geçtiğimiz haftasonu Ebvata‘cım ile geçirdiğimiz günden aldıklarımın bir kısmı hala eklenmeyi bekliyor, yavaş yavaş eklicem inşallah 🙂 Rujlardan 60 no.lu olanı Ebvata’nın bloğunda burada, Barbara Bort’un diğer rengini ise burada bulabilirsiniz. Golden Rose No.60 Ebvata’da harika duruyor. Bende malesef öyle güzel durmadı. Gitmedi bana bu renk 🙁 O yüzden glossların altına ya da başka rujların altına kullanıcam. Gerçi çok güzel sedefli bir yapısı var inanılmaz içimde kaldı 🙁 Not: Rujun rengi Ebvata’nın sayfasında daha gerçek çıkmış, onu referans alırsanız daha doğru olur.

Diğer ruj ise Ebvata’nın seçtiklerinden 🙂 Editörün seçimi gibi oldu 😛 Valla bi baktım süper bir ruj aldım dedi Ebvata.. Ben de dedim bir ruj ne kadar süper olabilir ki :Ppp Bana göstermesin mi bi tarafı başka renk bi tarafı başka!! Allah’ım o nasıl bir ağız sulanması, o nasıl bir gözü dönmüşlük.. Misal bazı insan ayakkabı, bazısı parfüm, bazısı çanta delisi olur. Ben de ruj ve gloss delisiyim. O ruj 1000 yıl geçse de sürülmicek bile olsa alınır. Yüzlerce kırmızı ruj niye alınır? Dita mı sandın kendini mübarek!!?

Hemen Barbara Bort standı bulundu, renkler seçildi bana da 😛 Yaz havasına girdim diye pembelere sardım o yüzden ben bunu tercih ettim.. Tek tek de güzel ama bence üst üste sürünce renk gerçekten çok daha güzel. Yumuşacık, nemlendiriyor, kurutmuyor dudakları. Tavsiye ederim bir bakın diğer renklerine de. 🙂 Fiyatını hatırlamıyorum yalnız..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembe Rujlar :)” üzerine 5 düşünce

  • 05 Haziran 2009 tarihinde, saat 10:08
    Kalıcı bağlantı

    yaaa marjo benim de gözüm dönüyo, aynen yani kullanmasam bile orda duracak bilicem ben onu, o kadar çok rujum var ki belki 50 tane , aynen bi o kadar da gloss neetcez biz de bööle yaratılmışız içine ferah tut:PP
    Hepsine bittim bu arada özellikle barbara bortuna burda araki bulasın şindii peehh

    Yanıtla
  • 05 Haziran 2009 tarihinde, saat 11:27
    Kalıcı bağlantı

    Bir postta 6 kere adımı gördüm hehehüü,dilek tuttum hemen :)))

    Az pigmentli dudaklarım olduğuna seviniyorum bazen,ama azcık da kalın olsalardı yaa:P

    Yanıtla
  • 06 Haziran 2009 tarihinde, saat 10:53
    Kalıcı bağlantı

    Ben de barbara bort'a bayıldım ya o ne güzel bir renktir öyle bir de çok değişik olmuş iki renkli:)ankarada satılan bir yer yok diye biliyorum yani hiç görmedim atrık izmire kaldı bakması:)

    Yanıtla
  • 07 Haziran 2009 tarihinde, saat 09:04
    Kalıcı bağlantı

    Amethyst, çok güzel oluyor iki renk üst üste sürünce, şeker gibi bir renk 😀 Ben İstanbul'da Erkul'dan almıştım tabii diğer şehirleri bilemiyorum :/

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir