Maybelline Hot Red

2010’da verdiğim kararlardan biri yedeklediğim ürünlerin sayısını azaltmak..

Yukarıda gördüğünüz gloss, Maybelline Watershine Diamonds eski serisinden, Hot Red. Artık üretilmiyor diye biliyorum. Ben 2009 Temmuz’unda Avusturya’dan (tabii ki yedeğiyle birlikte) almıştım. Alındığından beri serin ve sigara içilmeyen bir ortamda saklandı, hiç açılmadı, hiç denenmedi. Avusturya’da hiçbir ürünün koruma bandı olmadığı için bunda da yoktu, o yüzden kullanılmış hissine kapılmayın, kullandıklarımı zaten belirteceğim..
Kullanmadıklarımı dağıtmayı düşünüyorum, satmayla uğraşmam sanırım, blogdan dağıtırım. Gerçi give-away‘ler ilk yapıldığında fena değildi de sonradan *sigh*… Neyse konu bu değil.. Dolayısıyla çekiliş vs. yok, resimdeki gloss ilk yorum yazan kişinin olacak. Bir kutu malzeme ayırdığım için şu aşamada alıcı ödemeli göndermeyi düşünüyorum, yoksa altından kalkamayacağım bu işin ben.. Yani lütfen isteyen kişi kargoyu ödeyeceğini bilerek istesin, yok ben kargo ödemek istemiyorum demesin kimse, maalesef mümkün değil şu durumda..
Ben bloğumda yorum onaylama kullanmıyorum, ilk yorumu yazan kişi yolladıktan sonra kendini görür zaten, yandaki e-posta adresime ev adresini, tercih ettiği kargoyu (Yurtiçi veya MNG) belirtirse zaman kazanırız.
Bu arada Avusturya’da bütün kozmetik markaların standları ve tüm ürünleri açıkta duruyordu, hırsızlık falan olmuyormuş. Bizde olsa standıyla birlikte yok olurdu muhtemelen.. Medeniyet böyle bir şey..
Not: Kazanan belli olduktan sonra konuyu düzenleyeceğim..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Maybelline Hot Red” üzerine 9 düşünce

  • 01 Ocak 2010 tarihinde, saat 19:48
    Kalıcı bağlantı

    yazını okumaya başladığımda satıyosun sandım çok mutlu oldum.yıllardır kullanıyodum hatta tüm arkadaşlarım arasında espiri konusudr.513 tutkum.
    elinde fazla varsa satışa sun olurmu.arıyorum ama bulamıyorum bu rengi.

    Yanıtla
  • 01 Ocak 2010 tarihinde, saat 20:09
    Kalıcı bağlantı

    cingifilli canım maalesef satmıyorum 🙁 bundan bende 2 tane vardı, birini bile zar zor kullanırken ikincisini kullanmaya fırsatım olmayacaktı..

    geçen yazımda yedekleme huyumdan bahsetmiştim, koca bir kutu yedek ürünüm var, onları temizlemeye karar verdim. gerçi kıyamadığım hala bir sürü yedeğim var, umarım biraz biraz temizleyebilirim 🙂

    Yanıtla
  • 02 Ocak 2010 tarihinde, saat 13:30
    Kalıcı bağlantı

    ay o tatlı renk bağırmayan kırmızılar çok şeker oluyo,lolita dudağ mı ne deniyordu ona 🙂

    Yanıtla
  • 08 Ocak 2010 tarihinde, saat 00:17
    Kalıcı bağlantı

    marjo sana nasıl ulaşacağım yazmak istediğim şeyi burdan yazmak istemedim de. ben itsbeauty'den mavimelek

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir