Home » Makyaj - Kozmetik / Makeup » Haziran – Temmuz Favorileri

Haziran – Temmuz Favorileri

Twitter’da takip edenler görmüştür, istek üzerine tırnak/oje konularına bir iki makyaj konusuyla ara vereceğim 🙂

  1. MAC Studio Fix Fluid; dönüp dolaşıp aldığım fondotenim, bir şişe daha bitirdim, yenisini almam lazım. Bunu ve yeni çıkan mineralli fondoteni alacağım sanırım.. Merak eden varsa NC25’im 🙂
  2. MAC Love Nectar Lustreglass; gelmiş geçmiş en sevdiğim glosslarımdan biri. İlk MAC glossum Love Nectar’dı hatta..
  3. AVON Advance Techniques, Frizz control, lotus shield; bu ürünü muhtemelen henüz görmediniz, yeni katalogda çıkacak. Elektriklenmeyi ve kabarmayı önlüyor. Elektriklenmeyi durdurmak için saçıma tonlarca krem, köpük, sprey kullanırım normalde, yine de baş edemem.. Bu kremden memnunum.
  4. MAC Full of Flare Pro Longwear Lipstain Marker; MAC’in See thru’larını ve Lipstain marker’larını çok seviyorum. Full of Flare mercan rengi, koleksiyon ürünüydü, umarım bu sefer daha düzgün bir renk skalasıyla tekrar çıkarırlar.
  5. Golden Rose #06 Extreme Sparkle Eyeliner; bu mavi eyelinerı alt kirpik dibine sürdüğüm herhangi bir mavi kalemin üstüne geçiyorum. Hem kalıcılık veriyor, hem de çok güzel ışıldıyor. Hemen her rengi var bende ama favorim bu 06 rengi.
  6. Lancome  #02 Rose Sable Blush Subtil; NARS ve MAC allıklar yüzünden değeri bilinmeyen allıklar Blush Subtil’ler. Benimse favorilerim. Zaten Lancome allıklar hakkında bir yazı okuyacaksınız yakında 🙂
  7. Essie Atlantis Pearl; burada görmüştünüz, çok güzel bir renk, sürekli kullandım bu ay.
  8. Essie Ridge Filling Base Coat; sürekli kullandım, oje fotoğraflarına dikkatli bakanlar görmüştür..
  9. AVON Wicked Nailwear Pro; bu koyu bordo-siyah ojeyi ayaklarımda çok seviyorum. İki aydır başka renk sürmedim, zaten ayakta koyu renk oje severim. Neyse ki yedekli almıştım!

Sizin favorileriniz neler?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Responses to Haziran – Temmuz Favorileri

  1. wicked benim de favorim. ilk başta pek sevememiştim ama sonradan pek bir kaynaştık:)

  2. bu favorilerin yazısını bekliyordum uzun zamandır fondöteni söylemen iyi oldu senden tavsiye alabilirim o zmn bu konuda çünkü elimdeki köpük fondöten bitince mac ten almak istiyordum ama ne alacağımı bilmiyorum ayrıntılı olarak bir ara sorarım :))

  3. lancome allıklara haksızlık ettiğimiz konusunda kesinlikle haklısın marjo! keyifli bir yazı olmuş :))

  4. canım acaba avon wicked oje hala satışta olan bir ürün mü? böyle siyaha yakın bordo bir oje arıyorum da=)

  5. Yaşasın Marjo’dan makyaj postu! Doyduk tırnaklarına, ojelerine. allıklarını, rujlarını görmek çook güzel :)))

  6. Ay, yaşasın! Zevkle okudum valla! Wicked ı alıcam o zaman. Sen Lancome u seviyosun genel olarak sanırım hı? Golden Rose un koyu yeşillisi de bende var, ben de çok seviyorum onu.

  7. Canım gerçekten makyaj postu görmek çok iyi geldi, bayılıyorum böyle güzellikleri bize anlatmana 🙂 Lip Stain Marker da dün aklımdan geçti, Runway Ripened almamıştım ya içimde kaldı sanırım, keşke alsaydım hala var mıdır acaba mağazalarda 🙁

  8. Dramaqueen, wicked çok güzel, keşke hep satılsa 🙂

    tubiss, teşekkürler 🙂

    MC, canım biz sevgimizi verelim lancome allıklara gerisi gelir ne dersin 🙂

    meltem, ne yazık ki noel özel ojesiydi, artık yok. avonun sitesi değişmeden önce fırsat köşesinden alabiliyorduk aslında temsilciler olarak ama artık o köşeyi kaldırdılar, ya da yeni sistemde bir yerlere attılar bulamıyorum. bulursam haber veririm, çünkü orada hala vardı! Bulamazsan da üzülme, yedeklemiştim, yakında bir give away’de o da olacak 😉

    wan, teşekkür ederim 🙂

    Kozmo’cuğum fırsat köşesindeydi o artık yok, yeni site çok karışık olmuş 🙁 evet ben lancome’cuyum high end markalardan 🙂 GR’lerin hepsi çok güzel 🙂

    Hedonist’ciğim teşekkür ederim. Hatırlıyor musun seninle gittiğimizde çekmecede tonlarca vardı.. Bence onlar elca’ya düşer, ordan alırsın 😉

  9. Marjooo strawberrye koş! slimshine rujlar gelmiş sen seviyodun onları baya yanlış hatırlamıyosam!

  10. Jass, süper haber bu, koştum bile, sağol canım 😉

  11. MArjocum, her makyajseverin alması gereken şeyler listesi hazırlasana bi. İlle sende olan ürünler olması gerekmez, senin de beğendiğin ama henüz sahip olmadıkların da olabilir. Ne çok istiyorum dimi? Ama ne yazsan hoşuma gidiyo.

  12. avonun ürünü hangi katalogda olacak acaba biliormusun bu andaki agustos kataloğunda yok çünkü

    • 6 Ağustos’ta yani bugün çıkacak olan 9. kampanyada var bu ürün. Hem de ilk sayfada olması lazım. Eğer ihtiyacın varsa, elektriklenme sorunun varsa tavsiye ederim, ben de hazır indirimdeyken yedek alayım diyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*