Home » AVON, Flormar, Oje / NOTD » Çatlattım! / NOTD: Cracked!

Çatlattım! / NOTD: Cracked!

(Scroll down for an English translation)

Çatlattım evet ama neyse ki şimdilik sadece ojemi 🙂 Birkaç hafta önce yazacağımı söyleyip unuttuğum yazı bu. Hatta Twitter’da izleyenler görmüştür, fotoğraflarını eklemiştim sanırım 1 ay önce :))) Ben bu manikürü U18 ojeden sıkılınca, renkli bir şeyler olsa ama ofis ortamına da uygun olsa diye düşünerek yaptım. Buradayım diye bağırmayan, rahatsız edici olmayan ama birazcık da modern, şık bir manikür isteyenlere önerebilirim. Bu arada Hersheyler’in çatlak ojeler dosyasını gördünüz mü? Merak ettiğiniz tüm çatlak ojeler var kendisinde 🙂

 

NOTD nails with crackles

 

Beceriksiz fotoğraflama yüzünden olduğundan kötü görünen çatlak manikür.. Burada gösterdiğim tırnaklarımdan aynı gün sıkılınca üzerine Flormar Miracle serisinden, AVON’dan simli ojeler seçip yama yapar gibi sürdüm. Belli bir modele gerek yok zaten altta kalacağı için.

 

NOTD nails with crackles

 

Üstteki çatlayan ojeyi de farklı şekillerde sürdüm. Klasik boydan boya oje sürer gibi değil de yatay sürdüm orta tırnağıma. İlk deneme için zor oldu. İyi ki yatay sürmüyoruz normal ojeleri de 😛 Yüzük tırnağımda uzunlamasına ve enlemesine sürmenin farkını göstermeye çalıştım. Yukarıdan aşağı sürmek ve yatay sürmek çatlakların şeklini değiştiriyor. Serçe parmağıma da çapraz sürdüm, o da bu şekilde göründü. Bu arada kalın çatlaklar için oje fırçasına yoğun, ince çatlaklar için fırçaya az çatlak oje alıyorsunuz o kadar 🙂

 

NOTD nails with crackles

 

Bir de unutmadan, çatlak ojeden sadece 1 kat sürmek yeterli, 2. katta çatlak olduğu belirgin olmayacaktır.. Farklı olması adına farklı renklerdeki 2 çatlak ojeyi üst üste sürebilirsiniz. Birini dikey diğerini yatay sürebilirsiniz mesela 🙂 Ama üstüne şeffaf cila sürmeyi unutmayın ki dayanıklı olsun.  🙂

 

**************

Luckily the only thing I cracked is my nail polish 🙂 Yet 🙂 I had this manicure that I didn’t like much, I had to change it to wear it or I was going to remove it totally. I decided to add colorful patches on the polish (forgot to take its picture) and apply a crackle black nail polish on top.

 

This gives a very subtle colorful nail design with a little hint on what you actually have in real life. Because human eye cannot macro zoom these nails unless they have some supernatural abilities! It is perfectly fine for a neat office manicure. I am also not wearing crazy nail art designs if I have to work in the office that day. No, I don’t need to explain myself to tons of other living deads why I paint my nails like that..

 

Anyways, I applied black crackle horizontally on my middle finger nail. I wanted to show you that crackles look different depending on the direction that you apply. On my ring finger it is pretty obvious that I used vertical and horizontal stripes 😉 On my pinky finger I had to do the diagonal line 🙂

 

The only tip I can give you for this manicure is, if you want larger crackles you should apply a thick coat and if you want thinner, slimmer lines than apply a thin coat. Do not apply 2nd coat with crackle polish unless they are in different colors. But you can use a different colored crackle on top of a given crackle 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Responses to Çatlattım! / NOTD: Cracked!

  1. Yaa bnde bu serisini mrk ediodum tatlım bi kac rengini begenip oje diyetimi bozmamak için almamıstım ma alam artık sanırım:)Harıka gorunuo ayrıca byıldımm

    • Heheh canım lazımsa al, sonuçta yaz geliyor, ne kadar süreceksin onu düşün 🙂 Olmazsa kışa doğru taze taze alırsın 🙂

  2. aaaa çok beğendim bunu ben… çatlak oje konusundaki önyargımı atıyor muyum ne?

    • Heheheh bilemiyorum, old habits die hard, sonuçta 😛 Çatlak oje iyi güzel de kırk yılda bir sürüyorsun 🙂

  3. ya bu sefer görünüyor ama ya 🙂

  4. bi ara ben de böyle yapmıştım aklıma geldi 🙂 yanlamasına değil tam ama çapraz sürmüştüm, baya güzel olmuştu 😀 bu da süper olmuş, baz renkleri falan süper 😀

  5. ikinci sefer sürdüğün ojeler hangisi Marjo? hemmen alıp yapıcam çünkü 🙂 ben bildiğin aşık oldum bu maniküre!

    • Canım U18 üstüne U25, U08 var Miracle serisinden. Yeşil olanı Pastel 74, kırmızı olan ise AVON Golden Wine 🙂

      Yaparsan resim gönder ama merak ederim 🙂

      • ah şu tırnaklarımın kırılmasını kontrol altına alır almaz resimler senindir Marjocuğum 🙂

  6. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık 🙂

  7. altta surdugun oje marka ve numarası ne soylebilirmisin asık oldum <3

    • Meloo’cum altta Flormar’ın miracle colors serisinden ojeler var, mor renk U18 onu biliyorum, bir de U08 olması lazım mavi olan. Gerisinden emin değilim, karıştırıp sürdüm 🙂

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*