Home » Oje / NOTD, Pastel » Yine Çizgili Tırnaklar! / Attack of The Stripes Again!

Yine Çizgili Tırnaklar! / Attack of The Stripes Again!

(Scroll down to read this in English)

Çizgilerle alıp veremediğim ne bilemiyorum, çizgili tırnaklara bayılıyorum ♥ (Önceki versiyonum burada) Twitter’da da dediğim gibi bir de Daltonlar versiyonunu yapacağım bu tırnakların; siyah ve sarı renklerle 🙂

 

PASTEL Ojeler 82 ve 309 Çizgili Tırnaklar

 

Nasıl yapıldığını anlatmaya zamanım olmadı; en iyisi siz buradaki YouTube videosunu izleyin! Tamamen aynı yöntem, sadece akrilik boya yerine normal oje kullandım. Sizde varsa akrilik boya kullanmanızı öneririm, daha rahat oluyor.

 

PASTEL Ojeler 82 ve 309 Çizgili Tırnaklar 2
Uzun zamandır en sevdiğim manikürüm bu oldu!

 

***************

This nail art popped up in my mind since I first saw it in Ihaveacupcake’s video on YouTube (here) and so I did on my nails, using nail polish instead of acrylic paint. Acrylic paint is easier to use, because nail polish tends to dry faster. This is my favourite nail art for such a long time! Good job M! 😎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Responses to Yine Çizgili Tırnaklar! / Attack of The Stripes Again!

  1. aa çok güzel ayrıca renk uyumu muhteşem ! =)

  2. benim hoşuma gitmedi ya classic french’in gözünü seviyim yani

  3. valla sonradan oda olabilir :D:D ben zaten pek ojede kullanmıyorum belki oyuzden de sıcak gelmedi gözüme 🙂

  4. pelin (@pelininstyle)

    ayy cook hosuma gitti yaaaa! renk uyumu super ve en sevdigim renkler:) eline saglikkkkkk
    http://www.pelininstyle.com/

  5. eskiden iyyk dediğim herşeyi yapar oldum..eller güzel, tırnaklar biçimli olunca çok yakışıyor bence, sende de aynen öyle 🙂

  6. çok teşekkür ederim marjom beni kırmayıp bu yazıyı hazırladığın için.ellerine sağlık 😀

  7. çok beğendim canım acaip yakıştı sana, valla ellerin de güzel ne sürsen sende harika duruyor

  8. harika olmuş! ama hani videoda boyaları fırçayla sürdükten sonra saydam bişey sürüyo ve hafif karışıyo boyalar, sen ojeyle ne kullandın bunu yapmak için?

  9. […] ojeyi daha önce “çizgili tırnaklar” yazımda da kullanmıştım. Mor ve lila rengiyle yatay çizgiler olan bir manikürdü o. […]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*